قوانین و شرایط

کاربران گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه با دقت مطالعه فرمایید

چگونه می توانم سفارشم را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش: ابتدا محصولات مورد نظر را با انتخاب رنگ دلخواه به سبد خرید اضافه و پس از تکمیل نمودن سبد، بر روی دکمه تسویه حساب (این دکمه در آیکون سبد خرید، در بالای صفحه می باشد) کلیک کرده تا وارد مراحل تکمیل خرید شوید.

نحوه پرداخت

روش های پرداخت: پرداخت مبلغ کالا فقط از طریق درگاه سایت و به صورت آنلاین می باشد.

چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

شما می توانید به پنل کاربری خود وارد شده و تمامی مراحل سفارش، مانند: پردازش، ارسال و پیگیری را در قسمت تاریخچه سفارشات مشاهده نمایید.

همچینین میتوانید سفارشات خود را از طریق پشتیبانی واتساپ (۰۹۳۶۹۲۱۱۵۹۹) و ایمیل iPhoni.ir@yahoo.com پیگیری نمایید.

 

کالای دریافتی مشکل دارد، چگونه میتوانم آن را تعویض کنم؟

گارانتی تعویض ۷ روزه تنها شامل مواردی می شود که محصولات به اشتباه ارسال شده باشند:

  • این موضوع بایستی حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا، از طریق شماره تماس های فروشگاه و یا از طریق پشتیبانی واتساپ اطلاع داده شود. لازم به ذکر است در صورتی که موارد بالا در بیشتر از ۲۴ ساعت اطلاع داده شود، شامل گارانتی نخواهد بود. تعویض تنها در صورتی مورد قبول فروشگاه می باشد که از کالا هیچ گونه استفاده ای نشده باشد و کالا در صحت و سلامت کامل و در بسته بندی مخصوص، بدون هیچ گونه ضربه، پارگی و شکستگی باشد.
  • برای اطمینان حتما در هنگام بازگشایی کارتن و یا پاکت بسته بندی فیلم تهیه نمایید: تا در صورت شکستکگی(نظیر گلس) و یا کسری، با ارائه فیلم به کارشناس فروشگاه، مبلغ برای شما عودت داده شود.

روند مرجوعی چگونه است؟

در مرحله نهایی و پس از اینکه بسته شما تحویل کارشناسان آیفونی داده شد، پول خرید از طریق کارت به کارت به شما عودت داده خواهد شد.